Komunikácia v podnikaní

01.09.2014 14:15

 

ID #1181

Ako komunikovať s koncovým klientom

Komunikácia s klientmi je jedna z našich základných priorít - preto sa snažíme byť dostupní viacerými kanálmi, najmä keď zákazník potrebuje pomôcť. Dôležitou súčasťou našej komunikačnej stratégie je však aj jednosmerná komunikácia smerom ku klientovi. Snažíme sa neustále poskytovať relevantné informácie, rady, návody, varovania, prípadne vysvetlenia.

Uvedomujeme si, že tento spôsob komunikácie je dôležitý aj pre našich partnerov - RESELLERov, ktorých cieľom je udržiavať svojich zákazníkov informovaných o novinkách, zmenách, akciách a pod. Z tohto dôvodu sme v Kontrol panelipripravili pre RESELLERov modul s názvom "Hromadný mail". Tento modul umožní poslať RESELLERovi hromadný e-mail na všetky, alebo podľa vlastného kľúča vyfiltrované, e-mailové adresy spravované na jeho RESELLERskom účte. Jedná sa o posielanie správ, ktoré môžu užívateľov informovať o technických novinkách, prípadne problémoch, prinášať informácie marketingového charakteru alebo jednoducho udržiavať vzťah.

Veríme, že tento modul Vám prinesie zlepšenie možností ako ostať so svojimi klientmi v kontakte.

V prípade akýchkoľvek otázok k funkcionalite alebo nastaveniu modulu "Hromadný mail" nás neváhajte kontaktovať na adrese helpdesk@webglobe.sk, telefonicky na čísle 02-58 10 10 62, alebo prostredníctvom SKYPE na Helpdesk_Webglobe.

Tags: -

Related entries: -

Naposledy doplnené: 2012-09-28 12:50
Autor: : Juraj Grešš